|
9 tema. Specialiųjų poreikių vaikų
integruotojo muzikinio ugdymo bruožai
Šios temos tikslas
– padėti studijuojančiajam geriau suprasti
integruoto muzikinio ugdymo sampratą, jo atsiradimo prielaidas
Lietuvoje. Nagrinėjamibendrieji integruotojo muzikinio ugdymo
aspektai bei pedagogikos principai.
Studijų medžiaga
padės:
- susipažinti su integracijos idėjos samprata
neįgaliųjų socializacijos ir socialinės
adaptacijos kontekste;
- susipažinti su dokumentais ir nuostatomis,
reglamentuojančiomis specialiųjų poreikių
vaikų integracijos procesus į bendrojo lavinimo
mokyklą;
- suvokti individualias neįgaliųjų ugdytinių
savybes, lemiančias integruotojo muzikinio ugdymo
specifiką;
- modeliuoti integruotojo muzikinio ugdymo procesą,
remiantis bendraisiais ir specifiniais pedagogikos principais, APM
bei spalvomis.
9.1. Integracijos samprata
| |