9 tema. Specialiųjų poreikių vaikų integruotojo muzikinio ugdymo bruožai

Šios temos tikslas – padėti studijuojančiajam geriau suprasti integruoto muzikinio ugdymo sampratą, jo atsiradimo prielaidas Lietuvoje. Nagrinėjamibendrieji integruotojo muzikinio ugdymo aspektai bei pedagogikos principai.

Studijų medžiaga padės:

  1. susipažinti su integracijos idėjos samprata neįgaliųjų socializacijos ir socialinės adaptacijos kontekste;
  2. susipažinti su dokumentais ir nuostatomis, reglamentuojančiomis specialiųjų poreikių vaikų integracijos procesus į bendrojo lavinimo mokyklą;
  3. suvokti individualias neįgaliųjų ugdytinių savybes, lemiančias integruotojo muzikinio ugdymo specifiką;
  4. modeliuoti integruotojo muzikinio ugdymo procesą, remiantis bendraisiais ir specifiniais pedagogikos principais, APM bei spalvomis. 

9.1. Integracijos samprata