Literatūra
Ališauskas A. Vaikų vystymosi
ypatingumų pažinimas ir įvertinimas. Šiauliai:
ŠPI leidykla, 1996.
Dykes M. K., Heller K. W. The Education of
Students with Physical Disabilities. Past, Pressent and Future.
Journal Physical Disabilities: Education, 1998.
Hallahan D. P., Kauffman J. M. Ypatingieji
mokiniai. Specialiojo ugdymo įvadas. Vilnius. Alma
littera, 2003.
Leliugienė I. Žmogus ir
socialinė aplinka. Kaunas: Kauno technologijos
universitetas, 1997.
Moscovici S. (1984). The phenomenon of social
representations. In: Farr R. M., Moscovici S. (Eds.). Social
representations Cambridge, England: Cambridge University
Press, 1984, (p. 3-69).
McGinnis A. R. Functional linguistic strategi of
blind children. Journal of Visual Impairment and Blindness,
1981.
Nocera S. Reaching the Special Learner
through. Morristown, NJ: Silver Burdett, 1979.
Ruškus J. Negalės fenomenas.
Šiauliai: ŠU leidykla, 2002.
Saraga E. (Ed.). Embodying the Social:
Constractions of Difference. London and New York: Routledge,
1998.
Specialiųjų poreikių
vaikai. Sud. J. Ambrukaitis. Šiauliai: ŠU leidykla,
1998.
Vilkelienė A. Ypatingųjų
vaikų integruotas muzikinis ugdymas. Vilnius, 2003.
Специальная
педагогика.
Москва, 2004.
Čepulskaitė I. Mūsų
kasdieninė sąveika: Simbolinio interakcionizmo
perspektyva. Sociumas, 2, 1999. http://www.sociumas.ltLit/Nr2/interak.asp
Čepulskaitė I. Žiniasklaida
ir terorizmas. Sociumas, 16, 2000. http://www.sociumas.ltLit/Nr16/terorizmask.asp
Galkienė A. Mokinių,
turinčių specialiųjų poreikių,
iššūkiai integruoto ugdymo paradigmai
Lietuvoje, 2006. http://www.ceeol.com/aspx/getdocument.
Valenta A. Dar kartą apie
naująjį įstatymą. http://www.lass.lt/mz/200510/str02.htm
|