Literatūra

Ališauskas A. Vaikų vystymosi ypatingumų pažinimas ir įvertinimas. Šiauliai: ŠPI leidykla, 1996.

Dykes M. K., Heller K. W. The Education of Students with Physical Disabilities. Past, Pressent and Future. Journal Physical Disabilities: Education, 1998.

Hallahan D. P., Kauffman J. M. Ypatingieji mokiniai. Specialiojo ugdymo įvadas. Vilnius. Alma littera, 2003.

Leliugienė I. Žmogus ir socialinė aplinka. Kaunas: Kauno technologijos universitetas, 1997.

Moscovici S. (1984). The phenomenon of social representations. In: Farr R. M., Moscovici S. (Eds.). Social representations Cambridge, England: Cambridge University Press, 1984, (p. 3-69).

McGinnis A. R. Functional linguistic strategi of blind children. Journal of Visual Impairment and Blindness, 1981.

Nocera S. Reaching the Special Learner through. Morristown, NJ: Silver Burdett, 1979.

Ruškus J. Negalės fenomenas. Šiauliai: ŠU leidykla, 2002.

Saraga E. (Ed.). Embodying the Social: Constractions of Difference. London and New York: Routledge, 1998.

Specialiųjų poreikių vaikai. Sud. J. Ambrukaitis. Šiauliai: ŠU leidykla, 1998.

Vilkelienė A. Ypatingųjų vaikų integruotas muzikinis ugdymas. Vilnius, 2003.

Специальная педагогика. Москва, 2004.

Čepulskaitė I. Mūsų kasdieninė sąveika: Simbolinio interakcionizmo perspektyva. Sociumas, 2, 1999. http://www.sociumas.ltLit/Nr2/interak.asp

Čepulskaitė  I. Žiniasklaida ir terorizmas. Sociumas, 16, 2000. http://www.sociumas.ltLit/Nr16/terorizmask.asp

Galkienė A. Mokinių, turinčių specialiųjų poreikių, iššūkiai integruoto ugdymo paradigmai Lietuvoje, 2006. http://www.ceeol.com/aspx/getdocument.

Valenta A. Dar kartą apie naująjį įstatymą. http://www.lass.lt/mz/200510/str02.htm