Literatūra

Aleksienė V. Muzikos terapijos metodas ugdant neįgaliuosius vaikus. Žvirblių takas, Nr.3. 1998.

Ališauskas A. Vaikų vystymosi ypatingumų pažinimas ir įvertinimas. Šiauliai: ŠPI leidykla, 1996.

Ambrukaitis J. Specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo prielaidos. Lietuvių katalikų mokslo akademijos darbai. Vilnius, 2000.

Andress L., Heimann H. M. Music in Early Childhood. Washington, 1973.

Andriekienė, R. M., Ruzgienė, A. Ankstyvosios vaikystės pedagogika. Klaipėda, 2001.

Ankstyvojo ugdymo vadovas. Sud. O. Monkevičienė. Vilnius, 2001.

Auškalnytė, D. Vis dar smagu ugdyti meile.... Žvirblių takas, 2, 2004.

Bruscia K. Defining music therapy. Barselona Publishers, 1998.

Bunt, L.  Music Therapy: an art beyond words. New York, 1999.

Campbell, D. Mocarto muzikos poveikis vaikams. Kaunas, 2005.

Campbell, P. Sh., Scott-Kassner C. Music in Childhood. New York, 1995.

Campbell, P. Sh. Muzikinis vaikų ugdymas.. Gama. 3, 4, 5, 1993.

Cave Ch. (2000). Definitions of Ceativy, 2000. http://www.music.utah.edu

Čepulskaitė I. Mūsų kasdieninė sąveika: Simbolinio interakcionizmo perspektyva. Sociumas, 2, 1999. Dalcroze‘as apie improvizaciją ir judesius (R. M. Abramson), Gama, 24, 2000.

Čepulskaitė I. Žiniasklaida ir terorizmas.Sociumas,16,2000. http://www.sociumas.ltLit/Nr16/terorizmask.asp

Dykes M. K., Heller K. W. The Education of Students with Physical Disabilities. Past, Pressent and Future. Journal Physical Disabilities: Education, 1998.

Galkienė A. Mokinių, turinčių specialiųjų poreikių, iššūkiai integruoto ugdymo paradigmai Lietuvoje, 2006. Gordonas, E., Cameronas, Ch. Vaiko muzikalumo puoselėjimas. Vilnius, 1999.

Greata J. Music in Early Childhood Education. New York, 2005.

Gučas A. Vaiko psichologija. Kaunas, 1981.

Gumbytė–Mačiulskienė, J. Meninio ugdymo įtaka asmenybės brandai. Marijampolė, 2005.

Hallahan D. P., Kauffman J. M. Ypatingieji mokiniai. Specialiojo ugdymo įvadas. Vilnius. Alma littera, 2003.

Herman, E. Suzuki metodas: gyvenimo mokymo filosofoja. Gama, 2, 1993.

Ilari, B. Močiute mano: kaip kūdikiai suvokia muziką. II tarptautinė teorinė-praktinė konferencija. Panevėžys, 2004.

Jareckaitė, S. Muzikinis ugdymas Vakarų Europoje ir Lietuvoje. Teorija ir praktika nuo antikos laikų iki XX a. pradžios. Klaipėda, 2006.

Jurgutytė A. Vertingi Pitagoro patarimai. Kultūros barai, Nr. 1. 1987.

Jokimaitienė, P. Lietuvių liaudies vaikų dainos. Vilnius, 1971.

Jordan-deCabro, J. Nuo garso prie ženklo. Gama, 6, 1994.

Katinienė, A. Vaiko muzikinės kultūros ugdymas darželyje. Vilnius, 1998.

Komenskis, J. A. Motinos mokykla. Klaipėda, 2001.

Konstantinovas, N., Medinskis, J., Šabajeva, M. Pedagogikos istorija. Vilnius, 1978.

Leliugienė I. Žmogus ir socialinė aplinka. Kaunas: Kauno technologijos universitetas, 1997.

Lietuvos vaikų darželis: praeitis ir dabartis. Konferencijos medžiaga. Vilnius, 1999.

Machover W., Uszler M. Sound choises. Guiding your Childs Musical Experiences. New York, 1996.

McGinnis A. R. Functional linguistic strategi of blind children. Journal of Visual Impairment and Blindness, 1981.

Moscovici S. (1984). The phenomenon of social representations. In: Farr R. M., Moscovici S. (Eds.). Social representations Cambridge, England: Cambridge University Press, 1984, (p. 3-69).

Neįgaliųjų meninis ugdymas. Metodikos ir terapijos aspektai. Vilnius, 2005.

Neįgaliųjų meninis ugdymas: psichologinės reabilitacijos ir socializacijos galimybės. Neįgaliųjų meninis ugdymas: konferencijos medžiaga. Vilnius, 1998.

Nocera S. Reaching the Special Learner through. Morristown, NJ: Silver Burdett, 1979.

Nye V. Music for Young Children. Dubuque, Iowa, 1975.

Palmer M., Sims W. Music in P REKINDERGARTEN: Planning and Teaching. Renton, VA: Music Educators NATIONAL Conference, 1993.

Pestalocis, J. H. Linhardas ir Gertrūda. Kaunas, 1932.

Pileckaitė-Markovienė M., Nasvytienė D., Bumblytė D. Vystymosi psichologija. Vaikystė. Vilnius, 2004.

Piličiauskas A. Neįgaliųjų meninė socializacija: nūdienos situacija ir perspektyva. Specialusis ugdymas. Šiauliai, 1998.

Piličiauskas, A. Ankstyvasis muzikinis ugdymas: dėmesys žmogaus sveikatai. Muzikinio ugdymo aktualijos. Šiauliai, 2000.

Poškutė-Griun, R. Kaip vaikai mokosi muzikos? Gama, 24, 2000.

Poškutė, R. Edvino Gordono muzikos mokymosi teorija. Toninio turinio seka. Gama. Nr. 11 – 12, 1995.

Rinkevičius, Z. Mokinių muzikinis ugdymas. Klaipėda, 1993.

Rinkevičius, Z., Rinkevičienė, R. Žmogaus ugdymas muzika. Klaipėda, 2006.

Rost D. Handbuch der Padagogischen Psychologie, 2001.

Ruškus J. Negalės fenomenas. Šiauliai: ŠU leidykla, 2002.

Saraga E. (Ed.). Embodying the Social: Constractions of Difference. London and New York: Routledge, 1998.

Shenen, P. K. Nuo Gvido iki Gordono. Gama, 2, 1993.

Sirutienė, L. Dainu dainu dainuškėlį... Vilnius, 1997.

Skjorten M. D. Integruoto švietimo koncepcija psichologiniame kontekste. Integracija: ar išeitis vaikams su negale. Tarptautinės konferencijos pranešimai. Vilnius, 1997.

Specialiųjų poreikių vaikai. Sud. J. Ambrukaitis. Šiauliai: ŠU leidykla, 1998.

Šečkuvienė, H. Vaiko muzikinių gebėjimų ugdymas. Vilnius, 2004.

Šteineris, R. Vaiko ugdymas dvasios požiūriu. Vilnius, 1998.

Valenta A. Dar kartą apie naująjį įstatymą. http://www.lass.lt/mz/200510/str02.htm

Vėrinėlis; vaikų darželio programa. Knyga auklėtojui, II dalis. Vilnius, 1995.

Vilkelienė A. Ypatingųjų vaikų integruotas muzikinis ugdymas. Vilnius, 2003.

Vitkauskas, R. Humanistinio ugdymo tendencijos muzikos pedagogikoje. Pedagogika, 63, 2002.

Young S. Music with under four. London, 2003.

Žilienė, D. Valdorfo mokykla ir mes. Mokykla,  2. 1992. 

Žilienė, D. Žmogaus slėpiniai ir pedagogika. Vilnius, 1997.

Žilionis, J., Gasparkaitė, V.  Muzikinis vaikų ugdymas M. Montessori sistemoje. Pedagogika, 63. 2002.

Weber E. Ideas Influencing Early Childhood. New York, 1984.

Специальная педагогика. Москва, 2004

http://gimtasiszodis.w3.lt/arch_zrn.zt.htm 

http://www.mokytoja.lt              

http://www.lmma.ku.lt

http://www.prenatalmusic.com

http://www.beebi-plus.ee/?m1=389&m2=396

http://sveikutis.puslapiai.lt2006

http://parenting-baby.com/Parenting-Baby-Music-Research/Music-Research.html

http://www.musictogether.com/ImportanceOfMusic 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mozart_effect 

http://www.musictherapytoday.com/

http://www.lumta.elnet.lt/ 

http://www.sociumas.ltLit/Nr2/interak.asp

http://www.ceeol.com/aspx/getdocument 

http://www.ceeol.com/aspx/issuedetails.aspx   

http://www.inclusion-europe.org/main