Literatūra
Aleksienė V. Muzikos terapijos metodas
ugdant neįgaliuosius vaikus. Žvirblių
takas, Nr.3. 1998.
Ališauskas A. Vaikų vystymosi
ypatingumų pažinimas ir įvertinimas.
Šiauliai: ŠPI leidykla, 1996.
Ambrukaitis J. Specialiųjų
poreikių vaikų integruoto ugdymo prielaidos.
Lietuvių katalikų mokslo akademijos darbai.
Vilnius, 2000.
Andress L., Heimann H. M. Music in Early
Childhood. Washington, 1973.
Andriekienė, R. M., Ruzgienė, A.
Ankstyvosios vaikystės pedagogika. Klaipėda,
2001.
Ankstyvojo ugdymo vadovas. Sud.
O. Monkevičienė. Vilnius, 2001.
Auškalnytė, D. Vis dar smagu ugdyti
meile.... Žvirblių takas, 2, 2004.
Bruscia K. Defining music therapy.
Barselona Publishers, 1998.
Bunt, L. Music Therapy: an art beyond
words. New York, 1999.
Campbell, D. Mocarto muzikos poveikis
vaikams. Kaunas, 2005.
Campbell, P. Sh., Scott-Kassner C. Music in
Childhood. New York, 1995.
Campbell, P. Sh. Muzikinis vaikų
ugdymas.. Gama. 3, 4, 5, 1993.
Cave Ch. (2000). Definitions of Ceativy,
2000. http://www.music.utah.edu
Čepulskaitė I. Mūsų
kasdieninė sąveika: Simbolinio interakcionizmo
perspektyva. Sociumas, 2, 1999. Dalcroze‘as apie
improvizaciją ir judesius (R. M. Abramson), Gama, 24,
2000.
Čepulskaitė I. Žiniasklaida ir
terorizmas.Sociumas,16,2000. http://www.sociumas.ltLit/Nr16/terorizmask.asp
Dykes M. K., Heller K. W. The Education of
Students with Physical Disabilities. Past, Pressent and Future.
Journal Physical Disabilities: Education, 1998.
Galkienė A. Mokinių,
turinčių specialiųjų poreikių,
iššūkiai integruoto ugdymo paradigmai
Lietuvoje, 2006. Gordonas, E., Cameronas, Ch.
Vaiko muzikalumo puoselėjimas. Vilnius, 1999.
Greata J. Music in Early Childhood
Education. New York, 2005.
Gučas A. Vaiko psichologija.
Kaunas, 1981.
Gumbytė–Mačiulskienė, J.
Meninio ugdymo įtaka asmenybės brandai.
Marijampolė, 2005.
Hallahan D. P., Kauffman J. M. Ypatingieji
mokiniai. Specialiojo ugdymo įvadas. Vilnius. Alma
littera, 2003.
Herman, E. Suzuki metodas: gyvenimo mokymo
filosofoja. Gama, 2, 1993.
Ilari, B. Močiute mano: kaip kūdikiai
suvokia muziką. II tarptautinė
teorinė-praktinė konferencija. Panevėžys,
2004.
Jareckaitė, S. Muzikinis ugdymas
Vakarų Europoje ir Lietuvoje. Teorija ir praktika nuo antikos
laikų iki XX a. pradžios. Klaipėda, 2006.
Jurgutytė A. Vertingi Pitagoro patarimai.
Kultūros barai, Nr. 1. 1987.
Jokimaitienė, P. Lietuvių liaudies
vaikų dainos. Vilnius, 1971.
Jordan-deCabro, J. Nuo garso prie ženklo.
Gama, 6, 1994.
Katinienė, A. Vaiko muzikinės
kultūros ugdymas darželyje. Vilnius, 1998.
Komenskis, J. A. Motinos mokykla.
Klaipėda, 2001.
Konstantinovas, N., Medinskis, J., Šabajeva,
M. Pedagogikos istorija. Vilnius, 1978.
Leliugienė I. Žmogus ir
socialinė aplinka. Kaunas: Kauno technologijos
universitetas, 1997.
Lietuvos vaikų darželis: praeitis
ir dabartis. Konferencijos medžiaga. Vilnius, 1999.
Machover W., Uszler M. Sound choises.
Guiding your Childs Musical Experiences. New York,
1996.
McGinnis A. R. Functional linguistic strategi of
blind children. Journal of Visual Impairment and Blindness,
1981.
Moscovici S. (1984). The phenomenon of social
representations. In: Farr R. M., Moscovici S. (Eds.). Social
representations Cambridge, England: Cambridge University
Press, 1984, (p. 3-69).
Neįgaliųjų meninis ugdymas.
Metodikos ir terapijos aspektai. Vilnius, 2005.
Neįgaliųjų meninis ugdymas:
psichologinės reabilitacijos ir socializacijos galimybės.
Neįgaliųjų meninis ugdymas:
konferencijos medžiaga. Vilnius, 1998.
Nocera S. Reaching the Special Learner
through. Morristown, NJ: Silver Burdett, 1979.
Nye V. Music for Young Children.
Dubuque, Iowa, 1975.
Palmer M., Sims W. Music in P REKINDERGARTEN:
Planning and Teaching. Renton, VA: Music Educators NATIONAL
Conference, 1993.
Pestalocis, J. H. Linhardas ir
Gertrūda. Kaunas, 1932.
Pileckaitė-Markovienė M.,
Nasvytienė D., Bumblytė D. Vystymosi psichologija.
Vaikystė. Vilnius, 2004.
Piličiauskas A. Neįgaliųjų
meninė socializacija: nūdienos situacija ir perspektyva.
Specialusis ugdymas. Šiauliai, 1998.
Piličiauskas, A. Ankstyvasis muzikinis
ugdymas: dėmesys žmogaus sveikatai. Muzikinio ugdymo
aktualijos. Šiauliai, 2000.
Poškutė-Griun, R. Kaip vaikai mokosi
muzikos? Gama, 24, 2000.
Poškutė, R. Edvino Gordono muzikos
mokymosi teorija. Toninio turinio seka. Gama. Nr. 11
– 12, 1995.
Rinkevičius, Z. Mokinių muzikinis
ugdymas. Klaipėda, 1993.
Rinkevičius, Z., Rinkevičienė, R.
Žmogaus ugdymas muzika. Klaipėda, 2006.
Rost D. Handbuch der Padagogischen
Psychologie, 2001.
Ruškus J. Negalės fenomenas.
Šiauliai: ŠU leidykla, 2002.
Saraga E. (Ed.). Embodying the Social:
Constractions of Difference. London and New York: Routledge,
1998.
Shenen, P. K. Nuo Gvido iki Gordono.
Gama, 2, 1993.
Sirutienė, L. Dainu dainu
dainuškėlį... Vilnius, 1997.
Skjorten M. D. Integruoto švietimo
koncepcija psichologiniame kontekste. Integracija: ar
išeitis vaikams su negale. Tarptautinės
konferencijos pranešimai. Vilnius, 1997.
Specialiųjų poreikių
vaikai. Sud. J. Ambrukaitis. Šiauliai: ŠU leidykla,
1998.
Šečkuvienė, H. Vaiko
muzikinių gebėjimų ugdymas. Vilnius, 2004.
Šteineris, R. Vaiko ugdymas dvasios
požiūriu. Vilnius, 1998.
Valenta A. Dar kartą apie
naująjį įstatymą. http://www.lass.lt/mz/200510/str02.htm
Vėrinėlis; vaikų darželio
programa. Knyga auklėtojui, II dalis. Vilnius, 1995.
Vilkelienė A. Ypatingųjų
vaikų integruotas muzikinis ugdymas. Vilnius, 2003.
Vitkauskas, R. Humanistinio ugdymo tendencijos
muzikos pedagogikoje. Pedagogika, 63, 2002.
Young S. Music with under four. London,
2003.
Žilienė, D. Valdorfo mokykla ir mes.
Mokykla, 2. 1992.
Žilienė, D. Žmogaus
slėpiniai ir pedagogika. Vilnius, 1997.
Žilionis, J., Gasparkaitė, V.
Muzikinis vaikų ugdymas M. Montessori sistemoje.
Pedagogika, 63. 2002.
Weber E. Ideas Influencing Early Childhood. New
York, 1984.
Специальная
педагогика.
Москва, 2004
http://gimtasiszodis.w3.lt/arch_zrn.zt.htm
http://www.mokytoja.lt
http://www.lmma.ku.lt
http://www.prenatalmusic.com
http://www.beebi-plus.ee/?m1=389&m2=396
http://sveikutis.puslapiai.lt2006
http://parenting-baby.com/Parenting-Baby-Music-Research/Music-Research.html
http://www.musictogether.com/ImportanceOfMusic
http://en.wikipedia.org/wiki/Mozart_effect
http://www.musictherapytoday.com/
http://www.lumta.elnet.lt/
http://www.sociumas.ltLit/Nr2/interak.asp
http://www.ceeol.com/aspx/getdocument
http://www.ceeol.com/aspx/issuedetails.aspx
http://www.inclusion-europe.org/main
|