2 tema. Ankstyvojo muzikinio ugdymo teorijų raida

Šios temos tikslas – apžvelgti žymiausias XX amžiaus muzikinio ugdymo koncepcijas, išryškinant jų autorių požiūrį į ankstyvąjį muzikinį ugdymą. Didesnis dėmesys skiriamas S. Suzukio ir E. Gordono muzikinio ugdymo koncepcijoms. Jų muzikinio ugdymo sistemos skirtos vaikų muzikiniam ugdymui nuo pat gimimo. Tikėtina, kad išstudijavę temos medžiagą studijuojantieji geriau supras žymiausių muzikinio ugdymo teorijų skirtumus ir ypatumus bei gebės šių autorių idėjas taikyti praktiniame darbe su vaikais.

Pastaba. Studentai, studijavę šią medžiagą  kitame modulyje, gali šią temą praleisti ir pereiti tiesiai prie savikontrolės klausimų. 

2.1. Šiuolaikinės muzikinio ugdymo teorijos