2 tema. Ankstyvojo muzikinio ugdymo teorijų raida
Šios temos tikslas
– apžvelgti žymiausias XX amžiaus
muzikinio ugdymo koncepcijas, išryškinant jų
autorių požiūrį į ankstyvąjį
muzikinį ugdymą. Didesnis dėmesys skiriamas S.
Suzukio ir E. Gordono muzikinio ugdymo koncepcijoms. Jų
muzikinio ugdymo sistemos skirtos vaikų muzikiniam ugdymui nuo
pat gimimo. Tikėtina, kad išstudijavę temos
medžiagą studijuojantieji geriau supras
žymiausių muzikinio ugdymo teorijų skirtumus ir
ypatumus bei gebės šių autorių idėjas
taikyti praktiniame darbe su vaikais.
Pastaba. Studentai,
studijavę šią medžiagą kitame
modulyje, gali šią temą praleisti ir pereiti tiesiai
prie savikontrolės klausimų.
2.1.
Šiuolaikinės muzikinio ugdymo teorijos
|