|
8 tema. Specialiųjų poreikių vaikų raidos
ir ugdymo(si) sutrikimų ypatumai
Šios temos tikslas
– išanalizuoti specialiųjų ugdymo(si)
poreikių sampratą, aptarti negalę
apibrėžiančius terminus, apžvelgti
specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių
vaikų savybes, sąlygojančias muzikinio ugdymo
specifiškumą.
Studijų medžiaga
padės:
- geriau suvokti visuomenės požiūrį į
negalę istorijos raidoje;
- išsamiau susipažinti su specialiųjų
ugdymo(si) poreikių vaikų savybėmis, nes kiekviena
negalės forma praktiniame darbe reikalauja tam tikro
specifiškumo;
- susipažinti su bendro pobūdžio rekomendacijomis
organizuojant specialiųjų ugdymo(si) poreikių
vaikų muzikinę veiklą.
8.1.
Specialiųjų poreikių samprata
| |