8 tema. Specialiųjų poreikių vaikų raidos ir ugdymo(si) sutrikimų ypatumai

Šios temos tikslas – išanalizuoti specialiųjų ugdymo(si) poreikių sampratą, aptarti negalę apibrėžiančius terminus, apžvelgti specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių vaikų savybes, sąlygojančias muzikinio ugdymo specifiškumą.

Studijų medžiaga padės:

  1. geriau suvokti visuomenės požiūrį į negalę istorijos raidoje;
  2. išsamiau susipažinti su specialiųjų ugdymo(si) poreikių vaikų savybėmis, nes kiekviena negalės forma praktiniame darbe reikalauja tam tikro specifiškumo;
  3. susipažinti su bendro pobūdžio rekomendacijomis organizuojant specialiųjų ugdymo(si) poreikių vaikų muzikinę veiklą.

 8.1. Specialiųjų poreikių samprata