Literatūra
Ambrukaitis J. (2000). Specialiųjų
poreikių vaikų integruoto ugdymo prielaidos.
Lietuvių katalikų mokslo akademijos darbai. Vilnius.
Neįgaliųjų meninis ugdymas.
Metodikos ir terapijos aspektai (2005). Vilnius.
Neįgaliųjų meninis ugdymas:
psichologinės reabilitacijos ir socializacijos galimybės
(1998). Neįgaliųjų meninis ugdymas: konferencijos
medžiaga. Vilnius.
Piličiauskas A. (1998).
Neįgaliųjų meninė socializacija: nūdienos
situacija ir perspektyva. Specialusis ugdymas. Šiauliai.
Rost D. (2001). Handbuch der Padagogischen
Psychologie.
Ruškus J. (2002.) Negalės fenomenas.
Šiauliai. ŠU leidykla.
Skjorten. M. D. (1997) . Integruoto švietimo
koncepcija psichologiniame kontekste. Integracija: ar išeitis
vaikams su negale. Tarptautinės konferencijos pranešimai.
Vilnius.
Vilkelienė A. (2003) Ypatingųjų
vaikų integruotas muzikinis ugdymas. Vilnius.
http://www.music.utah.edu -
Cave Ch. (2000). Definitions of Ceativy
http://www.ceeol.com/aspx/issuedetails.aspx -
Pedagogy Studies (2005).
http://www.inclusion-europe.org/main
|