Literatūra

Ambrukaitis J. (2000). Specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo prielaidos. Lietuvių katalikų mokslo akademijos darbai. Vilnius.

Neįgaliųjų meninis ugdymas. Metodikos ir terapijos aspektai (2005). Vilnius.

Neįgaliųjų meninis ugdymas: psichologinės reabilitacijos ir socializacijos galimybės (1998). Neįgaliųjų meninis ugdymas: konferencijos medžiaga. Vilnius.

Piličiauskas A. (1998). Neįgaliųjų meninė socializacija: nūdienos situacija ir perspektyva. Specialusis ugdymas. Šiauliai.

Rost D. (2001). Handbuch der Padagogischen Psychologie.

Ruškus J. (2002.) Negalės fenomenas. Šiauliai. ŠU leidykla.

Skjorten. M. D. (1997) . Integruoto švietimo koncepcija psichologiniame kontekste. Integracija: ar išeitis vaikams su negale. Tarptautinės konferencijos pranešimai. Vilnius.

Vilkelienė A. (2003) Ypatingųjų vaikų integruotas muzikinis ugdymas. Vilnius.

http://www.music.utah.edu - Cave Ch. (2000). Definitions of Ceativy

http://www.ceeol.com/aspx/issuedetails.aspx -   Pedagogy Studies  (2005).

http://www.inclusion-europe.org/main