Savikontrolės testas

Pasirinkite teisingą atsakymą

1. Terminas integracija suprantamas kaip:

  1. neįgalių žmonių įsiliejimas į visuomenę;
  2. neįgaliųjų fizinių jėgų atstatymas;
  3. neįgalių vaikų ir jų šeimų gyvenimo kokybės gerinimas. Atsakymas

2. Pedagoginė integracija remiasi idėja, jog:

  1. neįgalieji, besimokydami kartu su sveikaisiais, pasieks išskirtinių mokymosi rezultatų;
  2. vaikai, turintys specialiųjų poreikių, būdami natūralioje, atviroje (o ne uždaroje specialiųjų institucijų) aplinkoje, greičiau ir lengviau pasirengs savarankiškam gyvenimui;
  3. specialiųjų poreikių turintis vaikas saugumo sumetimais subrendęs negali gyventi natūralioje, atviroje visuomenėje. Atsakymas

3. Svarbiausias uždavinys organizuojant mokymą integruotose klasėse:

  1. užduočių individualizavimas;
  2. mokomųjų dalykų standartų laikymasis;
  3. profesionalios patirties perėmimas iš užsienio. Atsakymas

4. Adaptuota programa – tai:

  1. programa, priartinta prie bendrojo lavinimo mokyklų programų, tačiau kai kuriais atvejais gali neatitikti bendrojo lavinimo mokyklos turinio;
  2. sustiprinta programa, kurioje kiekviena tema pristatoma išsamiau;
  3. programa, skirta gerokai sutrikusio intelekto vaikams, atsižvelgiant į vaiko individualius gebėjimus. Atsakymas

5. Specialiųjų poreikių ugdytinių individualios asmeninės savybės nustatomos pagal šiuos kriterijus:

  1. temperamentą, judrumą, lankstumą;
  2. savijautą, komunikabilumą, aktyvumą, muzikinius gebėjimus, muzikinius interesus, kūrybiškumą;
  3. dalyko žinias, užklasinę veiklą, vaiko brandą. Atsakymas

6. Išvardykite specialiųjų poreikių ugdytinių kūrybiškumą apibūdinančius požymius. Atsakymas