|
Savikontrolės testas
Pasirinkite teisingą
atsakymą
1. Terminas integracija suprantamas
kaip:
- neįgalių žmonių įsiliejimas į
visuomenę;
- neįgaliųjų fizinių jėgų
atstatymas;
- neįgalių vaikų ir jų šeimų
gyvenimo kokybės gerinimas. Atsakymas
2. Pedagoginė integracija remiasi
idėja, jog:
- neįgalieji, besimokydami kartu su sveikaisiais, pasieks
išskirtinių mokymosi rezultatų;
- vaikai, turintys specialiųjų poreikių,
būdami natūralioje, atviroje (o ne uždaroje
specialiųjų institucijų) aplinkoje, greičiau ir
lengviau pasirengs savarankiškam gyvenimui;
- specialiųjų poreikių turintis vaikas saugumo
sumetimais subrendęs negali gyventi natūralioje, atviroje
visuomenėje. Atsakymas
3. Svarbiausias uždavinys organizuojant
mokymą integruotose klasėse:
- užduočių individualizavimas;
- mokomųjų dalykų standartų laikymasis;
- profesionalios patirties perėmimas iš užsienio.
Atsakymas
4. Adaptuota programa – tai:
- programa, priartinta prie bendrojo lavinimo mokyklų
programų, tačiau kai kuriais atvejais gali neatitikti
bendrojo lavinimo mokyklos turinio;
- sustiprinta programa, kurioje kiekviena tema pristatoma
išsamiau;
- programa, skirta gerokai sutrikusio intelekto vaikams,
atsižvelgiant į vaiko individualius gebėjimus. Atsakymas
5. Specialiųjų poreikių
ugdytinių individualios asmeninės savybės nustatomos
pagal šiuos kriterijus:
- temperamentą, judrumą, lankstumą;
- savijautą, komunikabilumą, aktyvumą, muzikinius
gebėjimus, muzikinius interesus,
kūrybiškumą;
- dalyko žinias, užklasinę veiklą, vaiko
brandą. Atsakymas
6. Išvardykite specialiųjų
poreikių ugdytinių kūrybiškumą
apibūdinančius požymius. Atsakymas
| |